Opis del
Predmet prve analize stroškov in koristi je izgradnja kolesarske steze vzdolž regionalne ceste R3-609 na odseku št. 2117 Ajdovščina-Predmeja od km 0+600 do km 2+700, skupaj z obnovo voziščne konstrukcije skladno z zaključki geomehanskih raziskav in delno širitvijo vozišča regionalne ceste na 6 m.
Projekt je skladen s cilji sprejete Celostne prometne strategije občine Ajdovščina (v nadaljevanju: CPS) ter usklajen s predhodno dokumentacijo zasnove regionalnega kolesarskega omrežja Goriške razvojne regije, ki vključuje tudi odsek na regionalni cesti R3-609, Ajdovščina-Predmeja, med naselji Ajdovščina in Lokavec. S projektom bo omogočena boljša kolesarska povezanost robov mesta s centrom, ki predstavlja križišče in izhodišče različnih kolesarskih poti ter vključitev v širšo kolesarsko mrežo. Glavni namen izvedbe projekta je poleg zagotovitve večje prometne varnosti za kolesarje in pešce v naseljih Ajdovščina in Lokavec tudi prispevek k razvoju turizma.
Predmet druge analize stroškov in koristi je rekonstrukcija kolesarske povezave D7 Robič-Kobarid-Most na Soči-Nova Gorica-Komen-Divača-Ilirska Bistrica-Jelšane, na odseku Tolmin-Modrej, v skupni dolžini 2.811 m. Trasa projekta, ki je je z gradbenega vidika razdeljena na 2 pododseka, trenutno poteka po obstoječih državnih in regionalnih cestah brez urejene kolesarske infrastrukture.
Projekt je skladen s cilji sprejete Celostne prometne strategije Občine Tolmin (v nadaljevanju: CPS) ter usklajen s predhodno dokumentacijo zasnove regionalnega kolesarskega omrežja Goriške razvojne regije.
Investitor namerava za izvedbo obeh investicij pridobiti nepovratna sredstva evropske kohezijske politike. Gre za sofinanciranje ukrepov trajnostne mobilnosti v okviru »Operativnega programa Evropske kohezijske politike za obdobje 2014 – 2020«, prednostne osi 4 »Trajnostna raba in proizvodnja energije in pametna omrežja«, tematskega cilja 4 »Podpora prehodu na nizkoogljično gospodarstvo v vseh sektorjih«, prednostne naložbe 4.4 »Spodbujanje nizkoogljičnih strategij za vse vrste območij, zlasti za urbana območja, vključno s spodbujanjem trajnostne multimodalne urbane mobilnosti in ustreznimi omilitvenimi prilagoditvenimi ukrepi«, specifičnega cilja 1 »Razvoj urbane mobilnosti za izboljšanje kakovosti zraka v mestih«.
